#5 customer journey analyse

Een loyale klant brengt een positieve bijdrage aan het bedrijfsresultaat. Wij helpen bedrijven met het ontwikkelen van duurzame relaties met klanten door het implementeren van een optimale klantervaring op alle touch points. Wij geven inzicht in de ervaringen die klanten hebben bij de interactie met het bedrijf of merk.

Vraagstukken waar we aan werken zijn:

  • Het transformeren van data in waardevolle consumer insights, zowel op functioneel als emotioneel gebied.
  • Inzicht in de customer journey: een eenduidige klantervaring over alle klantcontactafdelingen heen.
  • Customer journey ontwerp: mapping, gap-analyse, verbeterplan voor hoge en lage impact momenten.
  • Customer journey transformatie: het managen en coachen van de transformatie van de processen, mensen en systemen met als doel betere klantervaringen.
  • De communicatie afstemmen op de customer journey.

Het uiteindelijk doel is het vergroten van de klanttevredenheid met als gevolg, loyale klanten die meer besteden en die als ambassadeur nieuwe klanten creëren.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van een customer journey analyse? Neem contact met ons op.

Wil je inzicht in de customer journey van uw klanten?
Dan bellen wij je.