De wereld om ons heen verandert razendsnel. Meebewegen betekent overleven. Communicatie zal ook de komende jaren verder evolueren. De belangrijkste trend is tailormade communicatie. Jong, oud, man, vrouw, allochtoon, autochtoon; mensen verwachten in 2025 een persoonlijke boodschap. Hoe ga je daar als organisatie mee om? Hoe bereik je verschillende doelgroepen met de juiste boodschap? Een overzicht van onze top 10 speciale diensten die hierbij helpen. Van het merkpaspoort tot de customer journey analyse of de trendworkshop. Ideale tools en workshops die helpen op maat te communiceren met verschillende stakeholders en zo sterke merken te bouwen.
Het is het DNA van een merk op één A4’tje. Het merkpaspoort is onmisbaar voor wie duidelijk en vooral consistent wil communiceren.
Linden & Barbosa treedt op als facilitator van groepen, tijdens workshops, vergaderingen, heidagen of brainstorms.
De wereld om ons heen verandert razendsnel. Meebewegen betekent overleven. Wij volgen het wereldnieuws, spotten trends en weten wat de effecten daarvan zijn op markten en consumenten.
Weten wat leeft in de wereld. Linden & Barbosa neemt je mee op ontdekkingsreis langs trends in bruisende steden als New York, Londen, Parijs, Lissabon en Amsterdam.
Een loyale klant brengt een positieve bijdrage aan het bedrijfsresultaat. Wij helpen bedrijven met het ontwikkelen van duurzame relaties met klanten door het implementeren van een optimale klantervaring op alle touch points.
Er zijn vele typen media en journalisten. Wat ze met elkaar gemeen hebben, is dat elke journalist gebaat is bij een boeiend verhaal. Hoe kun je jouw verhaal het beste vertellen?
Individuen zijn ook merken. Ze hebben een unieke uitstraling en een eigen identiteit. Personal branding is jezelf als merk presenteren, waarbij je positieve beelden en associaties oproept.
Het gedrag van alle medewerkers binnen de organisatie is een essentiële factor om de bedrijfsdoelstellingen te behalen. Merkwaarden en organisatiedoelen vormen de uitgangspunten voor het opstellen van interne kernwaarden en bijbehorend gewenst gedrag.
Bij personal coaching werken we tijdens individuele gesprekken van een uur aan het bereiken van jouw persoonlijke doelen. Thema’s die regelmatig terugkeren tijdens de gesprekken zijn ‘leiding geven’ en ‘communiceren’.
Je communicatiestrategie vereist eenduidige en heldere taal. Dat vraagt om universele richtlijnen en formats. Wij helpen organisaties en merken met het opzetten van een communicatie toolkit.