case

Europese PR-toolkit voor C&A

De case
Een gevleugelde uitspraak is: be good and tell it. Het is nooit verkeerd om te vertellen hoe goed je bent, maar nog veel beter is het om andere mensen dat te laten doen. PR is het ideale instrument om dit voor elkaar te krijgen. Mits je dat slim aanpakt natuurlijk. Eenduidig en in heldere taal. Aan Linden & Barbosa de vraag om een PR-toolkit te ontwikkelen voor de Europese vestigingen van C&A.

De aanpak
Zo gezegd, zo gedaan. Met zo’n toolkit kunnen PR-medewerkers of externe bureaus in landen als Duitsland en Spanje zelf aan de slag. Het biedt richtlijnen aan de vorm, inhoud en timing van verschillende PR-middelen. Het is een methodische aanpak waarmee je de kans van slagen op positieve PR-resultaten vergroot. Zo geeft de PR-toolkit inzicht in de campagnestrategie, doelstellingen, kernboodschappen, de gewenste mediadoelgroepen, PR-aanpak, uitgebreide richtlijnen en procedures voor de in te zetten middelen.

Wilt u een evenement organiseren? Dan helpt de toolkit met ideeën voor locaties, aankleding, uitnodigingen tot aan de goodybag. Lokaal een bloggers outreach-programma opzetten? In de toolkit staat hoe u dit in gang zet. Onontbeerlijk dus voor organisaties met meerdere afdelingen of vestigingen.