nieuws

Linden & Barbosa heeft sterke reputatie

27 jul. 2016
Linden & Barbosa heeft een sterke reputatie bij haar opdrachtgevers, zo blijkt uit recent onderzoek. Het bureau wordt met name gezien als deskundig op het gebied van PR en communicatiestrategie en het heeft een succesvolle uitstraling.

Onze complimenten aan…

27 jun. 2016
Het ombuigen van een negatief imago is een kwestie van consistent communiceren. Steeds opnieuw vertellen waar je als merk of bedrijf voor staat. Vastgeroeste percepties wegnemen bij je stakeholders. Dat de aanhouder wint, bewijst het Ministerie van Defensie met de communicatiestrategie voor de JSF. Deze maand sturen wij onze complimenten aan…

Portugal en de kunst van het verhalen vertellen

16 jun. 2016
Portugal is een land met meeslepende historische verhalen. Hoe kun je een vakantieland dat zó’n grote variëteit te bieden heeft op het gebied van natuur, wandelen, fietsen, cultuur, watersport, wellness, golf, gastronomie én wijn onder de aandacht brengen bij verschillende media?

De beste stomerij ter wereld komt uit…..

2 jun. 2016
Landelijk nieuws voor een lokaal bedrijf Het zijn niet de alledaagse PR-aanvragen die bij Linden & Barbosa binnenkomen; stomerij Topcleaning uit Harderwijk belde ons om advies hoe het beste om te gaan met hun nominatie tot ‘beste stomerij op onze aardbol’.

Trendverhaal in de praktijk: meeslepende ervaringen met grootste kunstenaars

31 mrt. 2016
De compleet nieuwe interactieve settings van Madame Tussauds Amsterdam bieden grootse en meeslepende ervaringen. Geheel in lijn met de ‘immersive experience trend’. Lees hier hoe Linden & Barbosa een succesvol trendverhaal creëerde met kleurrijke publicaties.