Feedback

nieuws

Kinderen willen robots en interactieve knuffels: met trends in de publiciteit

14 dec. 2016
Dé grote speelgoedtrends tijdens de feestdagen zijn robotisering en interactiviteit: van een minirobot waarmee kinderen leren programmeren tot de pluchen knuffel die terugpraat. Globale trends en consumententrends vormen vaak de basis voor verhaallijnen die je kunt verspreiden onder de doelgroep.

Transavia is jarig en dat mag verteld worden

30 nov. 2016
‘Hier werken 2000 directeuren’ kopt Metro.‘Droombaan kwam uit via Transavia’, lezen we in het Haarlems Dagblad en ’50-jarige Transavia deelt stroopwafels uit’ zien we in verschillende reismedia. Alle publicaties hebben als actualiteit het 50-jarig bestaan van luchtvaartmaatschappij Transavia.

Personal branding in de praktijk

6 okt. 2016
Net als bedrijven en producten ben je als ondernemer, CEO, artiest en schrijver in je commerciële rol “een merk”. Je uitstraling, woorden en daden zeggen iets over jezelf.

Dit verhaal gaat over pensioenen

15 aug. 2016
Eh, wacht even. Nu niet meteen afhaken… Dit verhaal gaat namelijk vooral over de manier waarop je communiceert over pensioenen. Een onderwerp waar veel mensen niet bijster veel interesse in tonen (en dan drukken we ons nog voorzichtig uit). BeFrank wil daar iets aan doen. Deze jonge, online pensioenuitvoerder heeft de missie om Nederlanders meer pensioenbewust te maken. Aan ons – Linden & Barbosa – de taak om daar een uitgekiende communicatiestrategie voor te ontwikkelen.

Linden & Barbosa heeft sterke reputatie

27 jul. 2016
Linden & Barbosa heeft een sterke reputatie bij haar opdrachtgevers, zo blijkt uit recent onderzoek. Het bureau wordt met name gezien als deskundig op het gebied van PR en communicatiestrategie en het heeft een succesvolle uitstraling.