nieuws

Personal branding in de praktijk

6 okt. 2016
Net als bedrijven en producten ben je als ondernemer, CEO, artiest en schrijver in je commerciële rol “een merk”. Je uitstraling, woorden en daden zeggen iets over jezelf.

Dit verhaal gaat over pensioenen

15 aug. 2016
Eh, wacht even. Nu niet meteen afhaken… Dit verhaal gaat namelijk vooral over de manier waarop je communiceert over pensioenen. Een onderwerp waar veel mensen niet bijster veel interesse in tonen (en dan drukken we ons nog voorzichtig uit). BeFrank wil daar iets aan doen. Deze jonge, online pensioenuitvoerder heeft de missie om Nederlanders meer pensioenbewust te maken. Aan ons – Linden & Barbosa – de taak om daar een uitgekiende communicatiestrategie voor te ontwikkelen.

Linden & Barbosa heeft sterke reputatie

27 jul. 2016
Linden & Barbosa heeft een sterke reputatie bij haar opdrachtgevers, zo blijkt uit recent onderzoek. Het bureau wordt met name gezien als deskundig op het gebied van PR en communicatiestrategie en het heeft een succesvolle uitstraling.

Onze complimenten aan…

27 jun. 2016
Het ombuigen van een negatief imago is een kwestie van consistent communiceren. Steeds opnieuw vertellen waar je als merk of bedrijf voor staat. Vastgeroeste percepties wegnemen bij je stakeholders. Dat de aanhouder wint, bewijst het Ministerie van Defensie met de communicatiestrategie voor de JSF. Deze maand sturen wij onze complimenten aan…

Portugal en de kunst van het verhalen vertellen

16 jun. 2016
Portugal is een land met meeslepende historische verhalen. Hoe kun je een vakantieland dat zó’n grote variëteit te bieden heeft op het gebied van natuur, wandelen, fietsen, cultuur, watersport, wellness, golf, gastronomie én wijn onder de aandacht brengen bij verschillende media?