nieuws

Grootste campagne ooit: 8 miljoen gesprekken

29 jun. 2017
De campagne ‘8 miljoen gesprekken’ roept iedereen op om mét elkaar te praten, niet over elkaar. Wat als iedere Nederlander eens een gesprekje zou hebben met een onbekende? Vanaf september vinden diverse activiteiten plaats, geïnitieerd door de creatieve industrie in samenwerking met bedrijven, bekende Nederlanders, media en maatschappelijke partners. Het streven is alle Nederlanders te bereiken met een optelsom aan initiatieven. Linden & Barbosa doet mee met de campagne en verzorgt belangeloos de PR.

Hoe kun je als werkgever bouwen aan een sterk merk?

12 jun. 2017
De Nederlandse economie staat er florissant bij. Er komen banen bij en er zijn meer vacatures. Bedrijven doen meer hun best aantrekkelijk te zijn voor nieuw personeel. Met name technici, software programmeurs, mobile developers en ethische hackers zijn schaars op de arbeidsmarkt. Vroeger zochten bedrijven sollicitanten die bij hen pasten, nu zoeken sollicitanten bedrijven die bij hen passen.

Lancering PlayStation game Horizon Zero Dawn een PR-succes

3 apr. 2017
Op het hoogste niveau games ontwikkelen doet maar één studio in Nederland: Guerrilla Games. De afgelopen jaren hebben zij met man en macht gewerkt aan Horizon Zero Dawn, een gloednieuwe game die exclusief uitkomt op PlayStation 4.

Onze complimenten aan…

15 mrt. 2017
Wij geven een grote pluim aan de PR professionals die het succesverhaal van winkelketen Action in de ether hebben gebracht. Wij weten als geen ander dat het niet vanzelfsprekend is, dat grote landelijke nieuwsmedia op dezelfde dag vanuit verschillende invalshoeken positief berichten over een merk.

Hoe Big Data leiden tot nieuwsartikelen

8 feb. 2017
Het succes van het tv-programma Heel Holland Bakt was niet alleen te zien in de kijkcijfers, ook de belangstelling voor keukenapparatuur is door het programma significant toegenomen, zo ontdekte Kieskeurig.nl.