nieuws

Onze complimenten aan…

15 mrt. 2017
Wij geven een grote pluim aan de PR professionals die het succesverhaal van winkelketen Action in de ether hebben gebracht. Wij weten als geen ander dat het niet vanzelfsprekend is, dat grote landelijke nieuwsmedia op dezelfde dag vanuit verschillende invalshoeken positief berichten over een merk.

Hoe Big Data leiden tot nieuwsartikelen

8 feb. 2017
Het succes van het tv-programma Heel Holland Bakt was niet alleen te zien in de kijkcijfers, ook de belangstelling voor keukenapparatuur is door het programma significant toegenomen, zo ontdekte Kieskeurig.nl.

Van mondiale trends naar schoenentrends

12 jan. 2017
Elk modeseizoen presenteren modemerken hun allernieuwste collecties aan influentials uit de mode-industrie. Aan Linden & Barbosa de vraag om te adviseren en te faciliteren bij de presentatie van de Sarenza Spring/Summer 17 collectie.

Kinderen willen robots en interactieve knuffels: met trends in de publiciteit

14 dec. 2016
Dé grote speelgoedtrends tijdens de feestdagen zijn robotisering en interactiviteit: van een minirobot waarmee kinderen leren programmeren tot de pluchen knuffel die terugpraat. Globale trends en consumententrends vormen vaak de basis voor verhaallijnen die je kunt verspreiden onder de doelgroep.

Transavia is jarig en dat mag verteld worden

30 nov. 2016
‘Hier werken 2000 directeuren’ kopt Metro.‘Droombaan kwam uit via Transavia’, lezen we in het Haarlems Dagblad en ’50-jarige Transavia deelt stroopwafels uit’ zien we in verschillende reismedia. Alle publicaties hebben als actualiteit het 50-jarig bestaan van luchtvaartmaatschappij Transavia.