Feedback

nieuws

Het DNA van Sdu op één A4-tje

3 jan. 2019
Hoe maak je de transitie van multimediale uitgever naar leverancier van digitale oplossingen en services? En welk verhaal hoort er bij deze nieuwe identiteit? Deze en meer vragen werden aan ons gesteld door onze klant Sdu. Het bedrijf wil af van het oude imago en wil zich herpositioneren als innovatiepartner. Meer over onze aanpak lees je hieronder.

Vente-Exclusive gaat voor Linden & Barbosa

2 jan. 2019
Marktleider op het gebied van online flashverkopen, Vente-Exclusive.com heeft ervoor gekozen om een samenwerking met ons aan te gaan. Vente-Exclusive.com wil haar merk de komende tijd samen met Linden & Barbosa in alle touchpoints gaan versterken. Wij hebben de communicatiestrategie voor Nederland ontwikkeld en gaan het merk en de producten bij relevante doelgroepen onder de aandacht brengen.

Linden & Barbosa verrast media en influencers met campagne C&A

27 nov. 2018
De nieuwe C&A herfst – en wintercollectie voor de man is er! “Attitude” is “key” in deze collectie. De houding en de manier waarop een man zijn kleding draagt. De collectie is speciaal ontworpen om mix & match mogelijkheden te bieden zodat mannen hun eigen unieke persoonlijkheid en stijl kunnen laten zien.

Meerlanden vraagt Linden & Barbosa voor corporate story

22 okt. 2018
“We doen zo veel, maar wat is nou ons verhaal?” Met deze vraag, kwam Meerlanden bij Linden & Barbosa terecht. De organisatie had behoefte aan een aanscherping van de positionering, die de basis vormt voor ‘the story to tell’. Een eenduidig verhaal dat duidelijk maakt waar Meerlanden voor staat, wat simpel uitgelegd kan worden en waar medewerkers trots op kunnen zijn.

Kirkman Company: “hoe kunnen onze afdelingen zich beter positioneren?”

27 sep. 2018
Een afdeling binnen een organisatie functioneert optimaal wanneer zij een duidelijke visie heeft op haar eigen interne rol en een heldere propositie richting externe stakeholders. Hoe beter je als afdeling uitdraagt waar je voor staat, hoe succesvoller je opereert. Het helpt om klanten voor je te winnen tijdens een klant- of acquisitiegesprek, zonder te vervallen in het opsommen van alle diensten en alle vaardigheden die jouw afdeling in huis heeft.