Feedback

nieuws

Linden & Barbosa te gast bij Trendwatcher.TV

31 jan. 2019
Christine en Carla te gast in de uitzending van TrendWatcher.TV om te praten over de 7 communicatietrends.

Linden & Barbosa wint pitch Sdu

30 jan. 2019
Na een strategische en creatieve pitch heeft Sdu het bureau Linden & Barbosa gekozen als communicatiebureau. Het bureau gaat aan de slag met de aanscherping van het merk Sdu en het ontwikkelen en uitvoeren van de communicatiestrategie en branding campagnes.

7 trends in communicatie 2019

10 jan. 2019
Communicatie zal ook de komende jaren verder evolueren. Maar hoe? En welke trends gaan daarbij een prominente rol spelen? Communicatiebureau Linden & Barbosa hield een aantal sessies samen met vooraanstaande vakgenoten over de kansen en uitdagingen voor het vak. Uitkomst: zeven trends in communicatie, branding en PR.

Carla en Christine in gesprek over 'vrouwen aan de top in het bedrijfsleven' met Annemarie van Gaal

7 jan. 2019
Inspiratie brengen en nieuwe inzichten delen was voor Christine en Carla reden om deel te nemen aan een rondetafelgesprek over ‘Vrouwen aan de top in het bedrijfsleven’. Voor deze speciale editie nam ook Annemarie van Gaal deel. Met behulp van prikkelende stellingen als ‘vrouwen moeten beter leren netwerken om aan de top te komen’ en ‘bedrijven zonder bijdrage aan de samenleving verliezen hun bestaansrecht’ is gesproken over actuele onderwerpen, trends en problematiek binnen verschillende vakgebieden en de rol van vrouwen daarin.

Toepassing merkstrategie Days Gone

4 jan. 2019
PlayStation stelde aan ons de vraag hoe wij de komende survival/adventure game Days Gone onder de aandacht kunnen brengen bij de media. De doelstelling was om de verhaallijn en de hoofdrolspeler naar voren te laten komen. De wezens in de game worden freakers genoemd en stormen met hordes op je af tijdens het spelen. Welke strategie hebben wij gebruikt om er voor te zorgen dat de verhaallijn en hoofdrolspeler het middelpunt zijn?