Feedback

nieuws

Carla en Christine in gesprek over 'vrouwen aan de top in het bedrijfsleven' met Annemarie van Gaal

7 jan. 2019
Inspiratie brengen en nieuwe inzichten delen was voor Christine en Carla reden om deel te nemen aan een rondetafelgesprek over ‘Vrouwen aan de top in het bedrijfsleven’. Voor deze speciale editie nam ook Annemarie van Gaal deel. Met behulp van prikkelende stellingen als ‘vrouwen moeten beter leren netwerken om aan de top te komen’ en ‘bedrijven zonder bijdrage aan de samenleving verliezen hun bestaansrecht’ is gesproken over actuele onderwerpen, trends en problematiek binnen verschillende vakgebieden en de rol van vrouwen daarin.

Toepassing merkstrategie Days Gone

4 jan. 2019
PlayStation stelde aan ons de vraag hoe wij de komende survival/adventure game Days Gone onder de aandacht kunnen brengen bij de media. De doelstelling was om de verhaallijn en de hoofdrolspeler naar voren te laten komen. De wezens in de game worden freakers genoemd en stormen met hordes op je af tijdens het spelen. Welke strategie hebben wij gebruikt om er voor te zorgen dat de verhaallijn en hoofdrolspeler het middelpunt zijn?

Het DNA van Sdu op één A4-tje

3 jan. 2019
Hoe maak je de transitie van multimediale uitgever naar leverancier van digitale oplossingen en services? En welk verhaal hoort er bij deze nieuwe identiteit? Deze en meer vragen werden aan ons gesteld door onze klant Sdu. Het bedrijf wil af van het oude imago en wil zich herpositioneren als innovatiepartner. Meer over onze aanpak lees je hieronder.

Vente-Exclusive gaat voor Linden & Barbosa

2 jan. 2019
Marktleider op het gebied van online flashverkopen, Vente-Exclusive.com heeft ervoor gekozen om een samenwerking met ons aan te gaan. Vente-Exclusive.com wil haar merk de komende tijd samen met Linden & Barbosa in alle touchpoints gaan versterken. Wij hebben de communicatiestrategie voor Nederland ontwikkeld en gaan het merk en de producten bij relevante doelgroepen onder de aandacht brengen.

Linden & Barbosa verrast media en influencers met campagne C&A

27 nov. 2018
De nieuwe C&A herfst – en wintercollectie voor de man is er! “Attitude” is “key” in deze collectie. De houding en de manier waarop een man zijn kleding draagt. De collectie is speciaal ontworpen om mix & match mogelijkheden te bieden zodat mannen hun eigen unieke persoonlijkheid en stijl kunnen laten zien.