nieuws

Media omarmt Packmee

26 jun. 2013
Een meerderheid van de Nederlanders laat ongebruikte kleding in de kast hangen en op jaarbasis verdwijnt ruim 100 miljoen kilo textiel in het huishoudelijk afval, terwijl 35% nog voor hergebruik geschikt is.

Fashion Show op grote hoogte

3 mei 2013
Om de zomer op bijzondere wijze in te luiden en de nieuwe campagne en commercial van C&A Inspired by summer & life onder de aandacht te brengen is op grote hoogte een C&A rooftop party georganiseerd.

Geslaagde inhakers: de kroon op ons werk

26 apr. 2013
Het aftellen tot Koninginnedag en de inhuldiging van prins Willem-Alexander is begonnen. Voor veel merken een actueel moment om op in te haken, na een langere periode van voorbereiding.

Een biologisch mosterdbedrijf uit Zierikzee haalt landelijk nieuws

14 mrt. 2013
Ton Schröer van Tons Mosterd en Heerlijkheden uit Zierikzee was de hoogste bieder tijdens de veiling van Serious Request 2012 en won hiermee een door Ster en reclamebureau INDIE mogelijk gemaakte televisiecommercial.

Lancering OERRR

4 mrt. 2013
Via jongerenmarketingbureau Kat & Muis werd Linden & Barbosa vorig jaar gevraagd om de lancering van een bijzonder concept van Natuurmonumenten PR-matig te begeleiden.