Feedback

nieuws

Op hoge hakken lopen is een kunst: Sarenza’s communicatie- en branding strategie voor Nederland

3 apr. 2014
De tentoonstelling S.H.O.E.S. Over hoge hakken en echte liefde in de Kunsthal Rotterdam is voor mode-expert en online schoenenwinkel Sarenza een uitgelezen

Het contentmodel van PlayStation4

24 feb. 2014
De verkoop van Sony’s PlayStation4 gaat hard. Sinds de introductie in november 2013 zijn er wereldwijd 5,3 miljoen exemplaren verkocht. Hoe zorgen wij ervoor in samenwerking met Sony PlayStation dat deze nieuwe spelcomputer voor

Blog: Elke marketeer kan nieuwswaardige content creëren

29 jan. 2014
De meeste marketeers zitten boven op een berg aan interessante content. De vraag is wat zijn de te nemen stappen in het bedenken en maken van relevante en nieuwswaardige content?

PR-campagne voor Nederlandse Vereniging van Banken

20 jan. 2014
Iedereen, maar dan ook echt iedereen kan slachtoffer worden van criminaliteit bij (internet)bankieren en van de uiterst professionele trucs van fraudeurs. Hoe kunnen we dit onderwerp op de agenda zetten van media én publiek bewust maken

Gerichte influencers aanpak voor Jack Daniel’s Tennessee Honey

10 dec. 2013
Het is het jaar 2013. Voor het eerst in ruim 10 jaar brengt Jack Daniel’s een nieuw product op de markt in Nederland, Jack Daniel’s Tennessee Honey, een mix van Jack Daniel’s Old No. 7 Tennessee Whiskey en echte honing.