Feedback

nieuws

Doeltreffende campagne zet dinosauriërs op de kaart

2 jul. 2014
De internationale tentoonstelling Living Dinosaurs was tijdelijk in Nederland te zien. Mede dankzij een succesvolle communicatiecampagne bezochten meer dan 75.000 mensen de indrukwekkende tentoonstelling.

Verrassende PR aanpak C&A voor nieuwe zomercollectie

15 mei 2014
Summer is a state of mind. Oftewel; het zomergevoel maak je zelf, onafhankelijk van weer of locatie. Hét thema bij de promotie van de nieuwe C&A zomercollectie. Linden & Barbosa bracht de collectie en het gedachtegoed onder de aandacht

Verhuisbericht

7 mei 2014
Linden & Barbosa van Stadhouder... Een stadhouder bekleedde vroeger de hoogste functie binnen de uitvoerende macht. Hij zag er op toe dat alles binnen een stad of gewest op rolletjes verliep en greep zo nodig in.

Op hoge hakken lopen is een kunst: Sarenza’s communicatie- en branding strategie voor Nederland

3 apr. 2014
De tentoonstelling S.H.O.E.S. Over hoge hakken en echte liefde in de Kunsthal Rotterdam is voor mode-expert en online schoenenwinkel Sarenza een uitgelezen

Het contentmodel van PlayStation4

24 feb. 2014
De verkoop van Sony’s PlayStation4 gaat hard. Sinds de introductie in november 2013 zijn er wereldwijd 5,3 miljoen exemplaren verkocht. Hoe zorgen wij ervoor in samenwerking met Sony PlayStation dat deze nieuwe spelcomputer voor