Feedback

nieuws

PR boost voor digitale start-up Helpling.nl

11 mrt. 2015
Via het online platform Helpling zoek en boek je in 1 klik een professionele schoonmaakhulp. Zonder verplichtingen van een abonnement of inschrijfgeld, kan je eenvoudig een professionele schoonmaakhulp regelen uit jouw directe buurt.

Start wereldwijde PR campagne kleurtrends 2015 AkzoNobel in Amsterdam

7 jan. 2015
AkzoNobel, de grootste fabrikant van verven en coatings, doet structureel onderzoek naar maatschappelijke, economische en designtrends.

Communicatie aanpak Werkspot.nl brengt klusmarkt in beweging

22 sep. 2014
Nu de markt van online verkoop van producten volwassen wordt volgt de trend van online diensten zoals vervoer met Uber, overnachtigingen via AirBNB en klussen via Werkspot.

Doeltreffende campagne zet dinosauriërs op de kaart

2 jul. 2014
De internationale tentoonstelling Living Dinosaurs was tijdelijk in Nederland te zien. Mede dankzij een succesvolle communicatiecampagne bezochten meer dan 75.000 mensen de indrukwekkende tentoonstelling.

Verrassende PR aanpak C&A voor nieuwe zomercollectie

15 mei 2014
Summer is a state of mind. Oftewel; het zomergevoel maak je zelf, onafhankelijk van weer of locatie. Hét thema bij de promotie van de nieuwe C&A zomercollectie. Linden & Barbosa bracht de collectie en het gedachtegoed onder de aandacht