Feedback

nieuws

Onze complimenten aan… Artis, NikkieTutorials en Stichting Aurore

17 jun. 2015
Megaveel aandacht voor een merk. Opvallende videobeelden die honderdduizenden keren bekeken worden. Inhakers op de actualiteit. We zien het voorbijkomen. Werk van vakgenoten waarvan we denken ‘slim bedacht! Zij verdienen een compliment!

De aantrekkingskracht van een opvallende koptekst

6 mei 2015
Een pakkende koptekst is 1 van de 10 geboden voor het schrijven van een persbericht. Hoe beter een persbericht geschreven is, des te groter de kans dat de interesse van een journalist is gewekt.

Nieuw publiek door communicatiestrategie

4 mei 2015
Het Rotterdams Philharmonisch wil een groot nieuw publiek bereiken waarbij klassieke muziek aansluiting vindt en houdt bij de huidige tijd. Samen met Guy Caron, eerste artistiek leider van het Cirque du Soleil, en Josep Vicent, dirigent, is de voorstelling Julia ontwikkeld. Een geheel nieuwe vorm van entertainment.

Onze complimenten aan… Ikea, Ranja en V&D

23 apr. 2015
PATS BOEM! Trending topic op social media, artikelen op alle nieuwssites, in elke krant, items op radio en TV… Eerlijk is eerlijk, we zien werk van vakgenoten in de media waarvan we denken ‘dat is echt super goed bedacht! Zij verdienen een compliment!

Onze complimenten aan… Albert Heijn, HarleyDavidson en Adidas

19 mrt. 2015
De media op de voet volgen, weten wat er speelt in de wereld, dat is de kern van ons bestaan. We kennen de vaste rubrieken, programma formats en mediakalenders. We kunnen vooraf inschatten of redacteuren gaan schrijven en of bloggers iets posten.