Feedback

nieuws

Nieuw publiek door communicatiestrategie

4 mei 2015
Het Rotterdams Philharmonisch wil een groot nieuw publiek bereiken waarbij klassieke muziek aansluiting vindt en houdt bij de huidige tijd. Samen met Guy Caron, eerste artistiek leider van het Cirque du Soleil, en Josep Vicent, dirigent, is de voorstelling Julia ontwikkeld. Een geheel nieuwe vorm van entertainment.

Onze complimenten aan… Ikea, Ranja en V&D

23 apr. 2015
PATS BOEM! Trending topic op social media, artikelen op alle nieuwssites, in elke krant, items op radio en TV… Eerlijk is eerlijk, we zien werk van vakgenoten in de media waarvan we denken ‘dat is echt super goed bedacht! Zij verdienen een compliment!

Onze complimenten aan… Albert Heijn, HarleyDavidson en Adidas

19 mrt. 2015
De media op de voet volgen, weten wat er speelt in de wereld, dat is de kern van ons bestaan. We kennen de vaste rubrieken, programma formats en mediakalenders. We kunnen vooraf inschatten of redacteuren gaan schrijven en of bloggers iets posten.

Humberto Tan ontdekt veelzijdig Aruba

12 mrt. 2015
Het lijkt zo eenvoudig, een bekende Nederlander vragen als ambassadeur voor je merk. Maar de zoektocht naar een geloofwaardige ambassadeur vergt een gedegen voorbereiding. Het is een professionele klus om de juiste persoon te vinden die de belofte van een merk kracht bij kan zetten.

Explorers op avontuur in de Franse bergen

12 mrt. 2015
Google verwerkte vorig jaar ruim 33.000 wintersport gerelateerde zoekopdrachten in Nederland per maand. Wat blijkt? Steeds meer Nederlanders boeken hun wintersportvakantie online. En vier op de vijf vakantiegangers gebruikt vaak of altijd reviews bij het kiezen van hun vakantie.