Feedback

nieuws

De zomerhit van 2015: App de Vakantiedokter

27 jul. 2015
Meer dan honderdduizend Nederlanders nemen deze zomer de dokter mee op vakantie. Met App de Vakantiedokter heb je de huisarts in je broekzak. Hoe kan een app in korte tijd zo populair worden?

Aandacht voor La Place door interne verhalen te koppelen aan trends

18 jun. 2015
Alles wat je bij La Place eet of drinkt is 100% natuurlijk, dagvers en huisgemaakt. La Place is innovatief en breidt het aanbod voortdurend uit met nieuwe verrassende en gezonde producten. Linden & Barbosa adviseert La Place over de communicatiestrategie.

Onze complimenten aan… Artis, NikkieTutorials en Stichting Aurore

17 jun. 2015
Megaveel aandacht voor een merk. Opvallende videobeelden die honderdduizenden keren bekeken worden. Inhakers op de actualiteit. We zien het voorbijkomen. Werk van vakgenoten waarvan we denken ‘slim bedacht! Zij verdienen een compliment!

De aantrekkingskracht van een opvallende koptekst

6 mei 2015
Een pakkende koptekst is 1 van de 10 geboden voor het schrijven van een persbericht. Hoe beter een persbericht geschreven is, des te groter de kans dat de interesse van een journalist is gewekt.

Nieuw publiek door communicatiestrategie

4 mei 2015
Het Rotterdams Philharmonisch wil een groot nieuw publiek bereiken waarbij klassieke muziek aansluiting vindt en houdt bij de huidige tijd. Samen met Guy Caron, eerste artistiek leider van het Cirque du Soleil, en Josep Vicent, dirigent, is de voorstelling Julia ontwikkeld. Een geheel nieuwe vorm van entertainment.