Feedback

nieuws

Scoren met trendverhalen: speelgoedrobot steelt de show

11 nov. 2015
Global trends en consumententrends vormen vaak de basis voor verhaallijnen. Verhalen die je kunt verspreiden onder de doelgroep in welke vorm dan ook. Nieuwsmedia zijn bijvoorbeeld geïnteresseerd in producten of innovaties die aansluiten bij trends. Met een goede PR-strategie kun je maximale aandacht verkrijgen voor jouw trendverhaal.

Complimenten aan… Alzheimer Socks

19 okt. 2015
Creativiteit is het vermogen om iets in het leven te roepen dat eerder niet bestond. Twee verschillende sokken als verwijzing naar de ziekte Alzheimer is daar een goed voorbeeld van. Door de zwart-witte en blauwe “Alzheimer Socks” te kopen, doneer je direct geld aan de stichting voor Alzheimeronderzoek van het VU Medisch Centrum. Linden & Barbosa stuurt complimenten aan VUmc Alzheimercentrum en de ambassadeurs van Alzheimer Socks, die samen dit goed doordachte initiatief in het leven hebben geroepen.

Persconferentie is uit, belevenisevenement is in

24 sep. 2015
De klassieke persconferentie bestaat niet meer. Althans niet voor marketing en PR-professionals die zich richten op merkenbouwen. In de sport en politiek zien we ze nog wel voorbijkomen, de saaie zaaltjes waar journalisten in theateropstelling luisteren naar nieuwsfeiten op basis waarvan zij hun artikel of item voorbereiden.

Onze complimenten aan… Selfridges en De Bijenkorf

26 aug. 2015
Kiezen voor het juiste moment is een belangrijke succesfactor in communicatie. En de juiste timing in combinatie met een verrassingselement kan tot wereldnieuws leiden. Dat bewijzen twee warenhuizen deze zomer. Linden & Barbosa stuurt complimenten aan de communicatie- en marketing professionals van Selfridges en De Bijenkorf.

Onze warme complimenten aan… Ikea, Karwei en Croissant Boys

30 jul. 2015
Ook in de zomer zitten merk- en communicatieprofessionals niet stil. We zien deze periode mooi werk van vakgenoten zoals slimme inhakers op de actualiteit en samenwerking tussen merken die wereldwijde aandacht oplevert. Maar ook een spectaculaire introductie van een nieuw bedrijf. Linden & Barbosa stuurt warme complimenten aan: