Feedback

nieuwsbericht

Van mondiale trends naar schoenentrends

Sarenza-Schoenen1.jpg

Elk modeseizoen presenteren modemerken hun allernieuwste collecties aan influentials uit de mode-industrie. Ook voor Sarenza, de grootste online aanbieder van schoenen, is dit een van de belangrijkste momenten in het jaar. Hun doel is om zich te positioneren als expert op het gebied van schoenen en te worden erkend als trendspotter. Aan Linden & Barbosa de vraag om te adviseren en te faciliteren bij de presentatie van de Spring/Summer 17 collectie.

Onder de noemer #intothetrends stelt Linden & Barbosa voor om trendwatcher Lieke Lamb de link te laten leggen tussen de huidige mondiale trends en het schoenen straatbeeld van het komende seizoen. Op een aansprekende locatie creëren we zeven verschillende trendhoeken. Bij de presentatie van elke mondiale trend verwijst Lieke Lamb naar de trendhoek met bijbehorende schoenen. Gedurende de presentatie serveren we een zeven gangen lunch waarin mondiale én schoenentrends zijn geïmplementeerd in 7 verschillende lunchgerechten om de beleving compleet te maken.

Linden & Barbosa adviseerde om de lunch exclusief en intiem te houden door een gelimiteerd aantal influentials uit te nodigen. Door deze persoonlijke aanpak was het mogelijk om iedere influencer 1-op-1 te woord te staan en te voorzien van relevantie informatie die bij het betreffende medium past.

Dit evenement resulteerde in positieve feedback, inspiratie en inzet van de nieuwe collecties tijdens fotoshoots en in magazines direct na het evenement. In de afgelopen weken is het aantal sample aanvragen al flink toegenomen. Bekende stylisten hebben onder andere voor televisieprogramma’s zoals Goedemorgen Nederland, Koffietijd en The Voice of Holland samples aangevraagd om hun presentatoren te kleden voor het huidige seizoen.

Wilt u meer weten over dit onderwerp?
Dan bellen wij jou.