Feedback

nieuwsbericht

Masterclasses door het land

msc.png

Op verzoek van Het Ondernemersbelang organiseren wij verschillende masterclasses door het land. De eerstvolgende masterclass ‘Presenteren voor de camera’ vindt plaats op 6 oktober op het Mediapark in Hilversum. De eerstvolgende masterclass ‘Storytelling’ vindt plaats op 8 oktober in Amsterdam. Beide masterclasses worden gegeven door Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden.

Alle deelnemers ontvangen de herziene versie van ons boek De PR-Factor, wat dit jaar uitkomt. Volledig geactualiseerd met recente cases, tips en nieuwe modellen. Trendwatchers, CEO's, influencers en journalisten delen ervaringen en geven hun visie op PR en communicatie. Wij helpen het Nederlandse bedrijfsleven graag verder met het relevant maken van content voor consument en media.

Masterclass Storytelling

Hoe bouw je een strategisch ijzersterk verhaal waarmee je de aandacht van je publiek en pers krijgt? Het geheim van een succesvolle presentatie, pitch of interview zit aan de achterkant: de structuur van je verhaal. Verhalen worden beter begrepen, langer onthouden en vaker doorverteld. Een verhaal wint het van een opsomming van argumenten of van kale feiten. Een succesvol merkverhaal is opgebouwd uit verschillende elementen. Het verhaal moet goed opgebouwd zijn, geloofwaardig zijn en de juiste gevoelens oproepen.

In deze workshop nemen we je mee in de wereld van storytelling. Je gaat zelf aan de slag met het ontwerpen van jouw merk- of productverhaal. Daarnaast krijg je praktische tips en adviezen om met je merkverhaal in de publiciteit te komen. We halen aansprekende en inspirerende praktijkvoorbeelden aan over hoe je nieuwswaardige content kunt maken. Kortom, alle ingrediënten om met jouw merkverhaal in het nieuws te komen!

Het programma en hoe je je kunt aanmelden vind je hier

http://tplshare.com/K4GJczX

Masterclass Presenteren voor de camera

Video is een krachtig middel om je verhaal over te brengen. Bewegende beelden
kunnen je helpen om als autoriteit over te komen. Je kunt er veel emotie, argumentatie en overtuiging in kwijt. Of het nu gaat om een eigen videoproductie of een tv-interview, de kijker is gebaat bij een boeiend verhaal. Hoe kun je jouw verhaal het beste overbrengen op camera? Dusdanig dat het zowel voor de journalist als de kijker interessant is?

Tijdens een training van 2 uur komen zowel theorie als praktijk aan bod. De training is gericht op het formuleren van de juiste boodschappen voor verschillende doelgroepen. We focussen voornamelijk op het kort en krachtig verwoorden van deze kernboodschappen. Hierbij worden regie nemen en interviewtechnieken uitgelegd en praktisch geoefend.

Het programma en hoe je je kunt aanmelden, vind je hier

http://tplshare.com/pZ0297f

Wil je meer weten over dit onderwerp?
Dan bellen wij jou.