Feedback

nieuwsbericht

Aandacht voor La Place door interne verhalen te koppelen aan trends

Tomaten.jpg

Alles wat je bij La Place eet of drinkt is 100% natuurlijk, dagvers en huisgemaakt. La Place is innovatief en breidt het aanbod voortdurend uit met nieuwe verrassende en gezonde producten. Van dagverse smoothies met algen tot salades met zeewier. De ingrediënten komen zoveel mogelijk van lokale leveranciers. 

Linden & Barbosa adviseert La Place over de communicatiestrategie. Over hoe het merk de interne ontwikkelingen en verhalen kan koppelen aan actualiteit en trends om zo aandacht te krijgen van media, bloggers en foodies.

Duurzame ingrediënten van bij voorkeur lokale producenten is dé foodtrend voor 2015. Reden voor La Place en Linden & Barbosa om bloggers en foodies uit te nodigen voor een kijkje achter de schermen bij eerlijke leveranciers.

Zo bezoeken we Minirondeel in Amsterdam een duurzame, natuurlijke kippenboerderij en Kwekerij Osdorp waar we gezamenlijk producten oogsten en een lunch bereiden. De verhalen van de leveranciers en hun heerlijke verse producten vormen het bewijs en de onderbouwing van alles waar het merk La Place voor staat. De bloggers zijn enthousiast en delen live de positieve ervaringen met hun volgers.

Met @laplace op bezoek bij Kwekerij Osdorp. Wat een mooi bedrijf! #weetwatjeeet #laplace

Wat zijn ze mooi, de dames van @rondeelei! Gezellig ook! @laplace

Klik hier voor meer nieuws van Linden & Barbosa en de laatste editie van onze complimenten aan.

Wil je meer weten over dit onderwerp?
Dan bellen wij jou.