nieuwsbericht

Aandacht voor dobbi: de on-demand was- en stomerijdienst

Dobbi.jpg

Nooit meer kleren wassen, strijken en vouwen. Nooit meer kleren zelf naar de stomerij brengen. Vanaf nu is dit mogelijk dankzij dobbi, waarbij alles draait om service en optimaal gemak. PostNL en multinational Henkel investeren in deze nieuwe digitale was- en stomerijdienst. Linden & Barbosa ontwikkelde de communicatie- en PR-strategie.

“Je kleding perfect schoon en binnen 48 uur retour. Dat is de belofte die wij aan onze klanten doen”, vertellen oprichters Ruben van Pelt en Maurits Tiethoff. “Met een paar swipes op je smartphone geef je aan wanneer de kleding kan worden opgehaald en bezorgd. We maken daarvoor gebruik van tijdvakken van twee uur vanaf 08.00 uur ‘s morgens tot 20.00 uur in de avond. We werken uitsluitend met de allerbeste stomerijen van Nederland waardoor we de beste kwaliteit stomen, wassen, vouwen en strijken kunnen garanderen. We zijn gestart in Amsterdam. Inmiddels bezorgen we ook in Den Haag en op termijn op ieder gewenst adres in Nederland. En dat allemaal binnen 48 uur!”

"We zijn erg blij met de ondersteuning van Linden & Barbosa", aldus dobbi-oprichters Ruben van Pelt en Maurits Tiethoff. "Zij zijn verantwoordelijk voor onze PR-strategie en communicatie. Alle publiciteit in de lanceringperiode heeft gezorgd voor een vliegende start, waardoor we ons concept nu versneld landelijk kunnen uitrollen.”

De dobbi app is te downloaden in de App en Playstore.

Wilt u meer weten over dit onderwerp?
Dan bellen wij u.