nieuwsbericht

Aandacht voor 50-jaar World Fashion Centre

WFC-2.jpg

Aandacht voor 50-jaar World Fashion Centre

“Het World Fashion Centre ziet Abraham” en “Het World Fashion Centre wil horizon verbreden”, lezen we terug in verschillende nieuwsmedia. Alle publicaties hebben als actualiteit het 50-jarig bestaan van het WFC: hét "meeting point" voor de internationale mode-industrie. Aan Linden & Barbosa de opdracht een communicatieaanpak uit te werken en te implementeren die bijdraagt aan een eigentijds beeld van het WFC. Onder andere Het FD, NRC, Metro, BNR, Fashion United en Textilia publiceerden een interview met de algemeen directeur over het belang van het WFC in de modewereld van nu en die van de toekomst.

Inspirerend koffietafelboek en mode-installatie

Met storytelling krijgt een merk aandacht. Verhalen geven betekenis en zin. Ter viering van het jubileum lanceerde het WFC een uniek koffietafelboek. Portret- en fashionfotograaf Reinier van der Aart is gevraagd inspirerende verhalen te portretteren van modeondernemers uit het WFC. Modeontwerper Bas Kosters maakte voor de cover een speciale creatie. Voor bezoekers aan het WFC is er een bijzondere mode-installatie gratis toegankelijk en gedurende het hele jubileumjaar te bewonderen in de centrale hal. De mode-installatie is ontwikkeld door Carlo Wijnands en Roger Cremers (o.a. bekend van de exposities van Marilyn Monroe en Hollandse Meesters). De onthulling van het koffietafelboek en de mode-installatie met een persevenement leverde bijzondere content op (Klik hier voor de video). De totale aanpak heeft bijgedragen aan het gewenste imago van het WFC; een WFC dat staat voor ondernemerschap, verbinding en creativiteit.

Wilt u meer weten over dit onderwerp?
Dan bellen wij u.