Feedback

nieuws

Zo word je in 10 stappen een PR-goeroe

8 sep. 2020
Steeds meer bedrijven zien in eigen content dé manier om met klanten te communiceren. Daarmee neemt de strategische waarde van PR verder toe, zo concluderen Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa in de 2e, herziene versie van hun boek 'De PR-factor'.

Een nieuwe koers voor Sdu

2 dec. 2019
De juridische en fiscale wereld verandert met nieuwe technologieën, andere werkprocessen en businessmodellen. Sdu verandert mee en helpt bedrijven in deze sectoren met het innoveren en adopteren van nieuwe oplossingen en services, zoals Taxvice, Notaflow en Toxic. Bij het varen van een nieuwe koers werd het ook tijd om het Sdu-merk aan te scherpen.

Een contentstrategie in drie stappen

30 aug. 2019
Alles wat je als organisatie of ondernemer gebruikt om je doelgroep te bereiken bevat tegenwoordig content. Denk bijvoorbeeld aan nieuwsbrieven, social media posts of het publiceren van een blog op je website. Maar hoe creëer je relevante content? En welke kanalen, verhaallijnen en type content zijn het meest geschikt voor het bereiken van de gewenste doelgroep? Deze vragen werden onlangs door de Uitgeversgroep aan ons gesteld.

Top 5 belangrijkste trends voor ondernemers om te groeien

12 mrt. 2019
De ondernemer in het MKB weet dat de wereld sneller draait dan ooit en dat de dynamiek ongekend groot is. Maar ja, hoe past men zich aan? Hoe blijft een bedrijf relevant? Of, anders gezegd: hoe waarborgt de ondernemer de continuïteit van zijn eigen organisatie als het samenspel van buiten zo verandert? Hoe zorg je dat je als ondernemer geld kunt blijven verdienen?

Brand Awareness: hoe pak je het aan?

12 feb. 2019
Brand awareness versterkt de merkvoorkeur. Het zorgt ervoor dat jouw merk een plekje verovert in de consideration set van klanten: het rijtje merken waaruit de klant kiest. Daarnaast is brand awareness nodig om de associaties met je merk te versterken. Hoe pak je dat aan voor een mannenmodemerk in een competitieve markt? No Excess vroeg advies aan Linden & Barbosa.