nieuws

Meerlanden vraagt Linden & Barbosa voor corporate story

22 okt. 2018
“We doen zo veel, maar wat is nou ons verhaal?” Met deze vraag, kwam Meerlanden bij Linden & Barbosa terecht. De organisatie had behoefte aan een aanscherping van de positionering, die de basis vormt voor ‘the story to tell’. Een eenduidig verhaal dat duidelijk maakt waar Meerlanden voor staat, wat simpel uitgelegd kan worden en waar medewerkers trots op kunnen zijn.

Kirkman Company: “hoe kunnen onze afdelingen zich beter positioneren?”

27 sep. 2018
Een afdeling binnen een organisatie functioneert optimaal wanneer zij een duidelijke visie heeft op haar eigen interne rol en een heldere propositie richting externe stakeholders. Hoe beter je als afdeling uitdraagt waar je voor staat, hoe succesvoller je opereert. Het helpt om klanten voor je te winnen tijdens een klant- of acquisitiegesprek, zonder te vervallen in het opsommen van alle diensten en alle vaardigheden die jouw afdeling in huis heeft.

Kan een DJ het imago van een zakenbank veranderen?

23 aug. 2018
Don’t stop thinking about tomorrow ‘Plaatjesdraaier gaat Goldman Sachs leiden’ en ‘DJ D-Sol gaat Goldman Sachs opschudden’ kopten Het Financieele Dagblad en De Telegraaf in juli. David Solomon (1962) is vanaf oktober dit jaar de nieuwe bestuursvoorzitter/CEO van Goldman Sachs. Solomon werkt sinds 1999 bij de bank met het hoofdkantoor in New York.

Aandacht voor dobbi: de on-demand was- en stomerijdienst

18 jul. 2018
Nooit meer kleren wassen, strijken en vouwen. Nooit meer kleren zelf naar de stomerij brengen. Vanaf nu is dit mogelijk dankzij dobbi, waarbij alles draait om service en optimaal gemak. PostNL en multinational Henkel investeren in deze nieuwe digitale was- en stomerijdienst. Linden & Barbosa ontwikkelde de communicatie- en PR-strategie.

Storytelling campagne Beemster kaas​

14 jun. 2018
Diverse wetenschappelijke onderzoeken laten zien dat gelukkige koeien zorgen voor gezondere melk. Mede daarom is het belangrijk dat koeien zoveel mogelijk buiten in de wei lopen. Volgens de norm van Stichting Weidegang is dit 120 dagen per jaar en 6 uur per dag. Het is heel bijzonder dat de koeien van Beemster kaas gemiddeld meer dan 180 dagen per jaar en zeker tien uur per dag in de wei grazen.