nieuws

Linden & Barbosa te gast bij Trendwatcher.TV

17 jan. 2019
Christine en Carla te gast in de uitzending van TrendWatcher.TV om te praten over de 7 communicatietrends.

7 trends in communicatie 2019

10 jan. 2019
Communicatie zal ook de komende jaren verder evolueren. Maar hoe? En welke trends gaan daarbij een prominente rol spelen? Communicatiebureau Linden & Barbosa hield een aantal sessies samen met vooraanstaande vakgenoten over de kansen en uitdagingen voor het vak. Uitkomst: zeven trends in communicatie, branding en PR.

Linden & Barbosa verrast media en influencers met campagne C&A

27 nov. 2018
De nieuwe C&A herfst – en wintercollectie voor de man is er! “Attitude” is “key” in deze collectie. De houding en de manier waarop een man zijn kleding draagt. De collectie is speciaal ontworpen om mix & match mogelijkheden te bieden zodat mannen hun eigen unieke persoonlijkheid en stijl kunnen laten zien.

Meerlanden vraagt Linden & Barbosa voor corporate story

22 okt. 2018
“We doen zo veel, maar wat is nou ons verhaal?” Met deze vraag, kwam Meerlanden bij Linden & Barbosa terecht. De organisatie had behoefte aan een aanscherping van de positionering, die de basis vormt voor ‘the story to tell’. Een eenduidig verhaal dat duidelijk maakt waar Meerlanden voor staat, wat simpel uitgelegd kan worden en waar medewerkers trots op kunnen zijn.

Kirkman Company: “hoe kunnen onze afdelingen zich beter positioneren?”

27 sep. 2018
Een afdeling binnen een organisatie functioneert optimaal wanneer zij een duidelijke visie heeft op haar eigen interne rol en een heldere propositie richting externe stakeholders. Hoe beter je als afdeling uitdraagt waar je voor staat, hoe succesvoller je opereert. Het helpt om klanten voor je te winnen tijdens een klant- of acquisitiegesprek, zonder te vervallen in het opsommen van alle diensten en alle vaardigheden die jouw afdeling in huis heeft.