nieuws

Aandacht voor dobbi: de on-demand was- en stomerijdienst

18 jul. 2018
Nooit meer kleren wassen, strijken en vouwen. Nooit meer kleren zelf naar de stomerij brengen. Vanaf nu is dit mogelijk dankzij dobbi, waarbij alles draait om service en optimaal gemak. PostNL en multinational Henkel investeren in deze nieuwe digitale was- en stomerijdienst. Linden & Barbosa ontwikkelde de communicatie- en PR-strategie.

Storytelling campagne Beemster kaas​

14 jun. 2018
Diverse wetenschappelijke onderzoeken laten zien dat gelukkige koeien zorgen voor gezondere melk. Mede daarom is het belangrijk dat koeien zoveel mogelijk buiten in de wei lopen. Volgens de norm van Stichting Weidegang is dit 120 dagen per jaar en 6 uur per dag. Het is heel bijzonder dat de koeien van Beemster kaas gemiddeld meer dan 180 dagen per jaar en zeker tien uur per dag in de wei grazen.

Aandacht voor 50-jaar World Fashion Centre

26 apr. 2018
“Het World Fashion Centre ziet Abraham” en “Het World Fashion Centre wil horizon verbreden”, lezen we terug in verschillende nieuwsmedia. Alle publicaties hebben als actualiteit het 50-jarig bestaan van het WFC: hét "meeting point" voor de internationale mode-industrie. Aan Linden & Barbosa de opdracht een communicatieaanpak uit te werken en te implementeren die bijdraagt aan een eigentijds beeld van het WFC.

Zo maken we van POINT een sterk merk

12 apr. 2018
Hoe wisselen ziekenhuizen, huisartsen en andere zorgverleners met elkaar gegevens uit? Steeds vaker maken ze daarvoor gebruik van digitale tools. Zoals POINT, een digitaal transferplatform dat inmiddels al voor 36 ziekenhuizen, ruim 600 zorginstellingen en 2000 Nederlandse huisartsen onmisbaar is geworden. Mooie cijfers natuurlijk, maar de ambities van POINT reiken verder. Veel verder zelfs.

Sesame Workshop zet wereldwijde campagne op ‘Wees lief voor elkaar’

8 mrt. 2018
Purpose marketing in de praktijk Merken met een hoger doel voegen waarde toe aan de maatschappij. We noemen dit merken met een purpose. Zo heeft Sesame Workshop, de Amerikaanse non-profit media en educatieve organisatie achter het tv-programma Sesamstraat, als missie kinderen wereldwijd te helpen groeien in hun ontwikkeling om sterker te staan.