Feedback

PR

PR

PR is veel meer dan ‘even een stunt bedenken die de krant haalt’. Het gaat om de ontwikkeling van een PR-strategie die echt bijdraagt aan de bedrijfsdoelstellingen. Linden & Barbosa is er voor het onderhouden van mediarelaties, (corporate) storytelling, de organisatie van persevents, social media-beleid, een effectieve influentials-aanpak, belevenisevenementen, creatieve workshops en het spotten van consumententrends.

Vraagstukken die wij helpen oplossen zijn onder meer…

  • Hoe ontwikkel ik een PR-strategie die bijdraagt aan onze bedrijfsdoelstellingen?
  • Welke content draagt bij aan het behalen van onze merkdoelstellingen?
  • Hoe kan mijn organisatie succesvol mediarelaties onderhouden?
  • Hoe ontwikkel ik een social media strategie?
  • Hoe ontwikkel en implementeer ik een PR-toolkit voor verschillende afdelingen en vestigingen?

Op een doorsnee dag besteedt 84% van de Nederlanders van 13 jaar en ouder tijd aan media. De totale mediatijd op een dag gemiddeld is maar liefst 8 uur en 40 minuten. Luisteren is overdag de belangrijkste media-activiteit, exact om 18 uur wordt deze rol ’s avonds overgenomen door kijken. Maar liefst 92% van de drie uur die gemiddeld per dag besteedt wordt aan kijken, 2 uur en 47 minuten, wordt besteed aan TV kijken. Onder TV kijken verstaan we zowel live (84%) als uitgesteld TV kijken (8%). Het overige kijken is video on demand (gestreamd, gedownload of gekocht: 6%), overige filmpjes (YouTube: 2%) en foto’s of dia’s bekijken (1%).

Bron: SPOT