communicatiestrategie

Communicatiestrategie

De juiste boodschap communiceren vraagt om een duidelijke strategie. Onze professionals zijn bedreven in reputatie-management, CEO-profilering, (corporate) communicatie-vraagstukken, identiteit en imago en interne communicatie. Steeds vaker schakelen opdrachtgevers ons in voor trendanalyses en trendworkshops.

Vraagstukken die wij helpen oplossen zijn onder meer…

1. Hoe breng ik de identiteit van mijn organisatie helder in kaart?
2. Wat is de huidige perceptie en de gewenste perceptie van mijn merk bij de verschillende stakeholders?
3. Hoe vertaal ik de identiteit door naar marketing en communicatie?
4. Welke kanalen en middelen zet ik in om aandacht te krijgen van mijn stakeholders?
5. Hoe kan mijn CEO zich profileren en daarmee bijdragen aan de bedrijfsreputatie?
6. Welke trends bieden kansen of vormen misschien risico’s voor mijn branche en producten?
7. Hoe vertaal ik consumententrends door naar dagelijkse bedrijfsvoering?
8. Op welke wijze kan ik inspelen op consumententrends bij de ontwikkeling van een nieuwe campagne?

"We denken strategisch en adviseren vanuit het merk. Wat wij voorstellen sluit aan bij de merkwaarden van het bedrijf en moet geïntegreerd zijn in de totale communicatiestrategie.”
Carla de Barros Barbosa

Wilt u advies over uw communicatiestrategie?
Dan bellen wij u.