over ons

Linden & Barbosa

Hoeveel tijd besteedt de gemiddelde Nederlander per dag aan het consumeren van media? Acht uur en veertig minuten, is het antwoord. En als we daar het mediagebruik in combinatie met andere activiteiten zoals koken, autorijden en werken bij optellen, gaat het zelfs om nog veel meer. 

Media is overal
Radio luisteren, televisie kijken, de krant doorbladeren, Twitter en Facebook bijwerken, magazines lezen, apps downloaden, nieuwssites scannen en ga zo maar door. Media vind je overal en zit in onze levens verankerd. Organisaties die in contact willen blijven met hun doelgroep en hun reputatie willen versterken kunnen om die reden niet meer zonder media. Om die effectief en efficiënt in te zetten is een goede communicatiestrategie een absolute voorwaarde. 

Doelgericht advies
Daar komt Linden & Barbosa om de hoek kijken. Bij ons werken merkenbouwers, communicatiestrategen en PR-professionals actief met elkaar samen aan één doel: zichtbaar betere resultaten voor onze klanten. Wij adviseren over uiteenlopende communicatievraagstukken, zitten bovenop het nieuws en maken en publiceren relevante content. Onze consultants zijn ervaren professionals.
Daarmee is Linden & Barbosa de ideale sparringpartner op directie- en managementniveau.

Linden & Barbosa in beeld

Behind the scenes

Lid van de VEA de VPRA

Wij vinden het belangrijk dat de kwaliteit binnen de communicatiebranche gewaarborgd blijft. Linden & Barbosa
staat bekend als een resultaatgericht, vernieuwend en creatief communicatiebureau. Deze positie willen wij
behouden. Het is dus van groot belang vakkennis te delen, up-to-date te blijven van nieuwe ontwikkelingen en contacten te onderhouden met collega’s en collega bureaus. Zo kunnen wij onszelf blijven vernieuwen. Wij zijn lid van de
brancheorganisaties VEA en VPRA.

De VEA is de vereniging van de 100 meest toonaangevende communicatieadviesbureaus in Nederland. Bureaus die gezamenlijk de overtuiging delen dat hun dienstverlening moet voldoen aan de hoogste standaarden van kwaliteit, effectiviteit en continuïteit. VEA leden staan midden in de samenleving en nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid.

De VPRA vormt een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van aangesloten PR- en communicatiebureaus. De brancheorganisatie stimuleert het onderlinge contact tussen directies en medewerkers van de bureaus in sociaal-collegiale zin. De VPRA ondersteunt het vakinhoudelijke en bedrijfseconomische functioneren van de aangesloten bureaus, onder andere door bijeenkomsten over vakinhoudelijke onderwerpen en het stellen en toetsen van normen voor de bedrijfsvoering. Daarnaast vormt de VPRA een ‘loket’ waar de buitenwereld informatie kan verkrijgen over de aangesloten bureaus, in zowel collectieve als individuele zin.